پایگاه مقالات

نقش شخصیت در ارتقای فردی و سازمانی

تفاوتهای فردی، اساس چالشهای مدیریتی و ارتباط به شمار می آید، چرا که هرگز دو انسان به هم شبیه نیستند.... ادامه درباره نقش شخصیت در ارتقای فردی و سازمانی »

رضایت مشتری با استفاده از حامل های کم هزینه

حامل کم هزینه (LCCS) یک مزیت رقابتی نسبت به حامل های خدمات کامل (FSCS) در چندین کشور به دلیل کرایه... ادامه درباره رضایت مشتری با استفاده از حامل های کم هزینه »

بررسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانکی

مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) به همه فرآیندها و فناوری‌هایی گفته می‌شود که در شرکت‌ها و سازمان‌ها برای... ادامه درباره بررسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانکی »

همسوسازی کسب و کار و فناوری اطلاعات با شش استراتژی

با یک دور در پیست، راننده خودروی مسابقه متوجه می شود چه هم افزایی قابل توجه ای میان جاده و خودرو... ادامه درباره همسوسازی کسب و کار و فناوری اطلاعات با شش استراتژی »

مدیریت دانش از دیدگاه یک استراتژی تجاری

در سالهای اخیر مدیریت دانش به یک موضوع مهم و حیاتی مورد بحث در متون تجاری تبدیل شده است. جوامع علمی... ادامه درباره مدیریت دانش از دیدگاه یک استراتژی تجاری »

علل ناکامی مدیریت کیفیت جامع

: این مقاله به برنامه ریزی استراتژیک به عنوان یک عامل حیاتی موفقیت در هنگام اجرای مدیریت کیفیت جامع... ادامه درباره علل ناکامی مدیریت کیفیت جامع »

مدیریت ریسک پروژه

هدف از این مقاله،توسعه درک درستی از مسائل مربوط به مدیریت ریسک پروژه های کتابخانه دیجیتال و همچنین... ادامه درباره مدیریت ریسک پروژه »

کاربرد مدل آلتمن در تعیین وضعیت ورشکستگی شرکتها

تغییرات محیطی و رقابت روزافزون موسسات، دستیابی به سود موردنظر را برای آنها محدود کرده است. بدین... ادامه درباره کاربرد مدل آلتمن در تعیین وضعیت ورشکستگی شرکتها »

تنوع نیروی کار در عصر دانش محور

جمعیتهای فرهنگی متنوع، در سراسر جهان زندگی می کنند. با افزایش مهاجرت، افزایش روز افزون تعداد افراد... ادامه درباره تنوع نیروی کار در عصر دانش محور »

ارزیابی ارزش بازاریابی

به رغم افزایش فشارهای شدید مالی و ادامه چالش ها در فضای اقتصادی جهان، مدیران بازاریابی در سراسر دنیا... ادامه درباره ارزیابی ارزش بازاریابی »

فناوری اطلاعات در زنجیره تأمین

اهداف این مقاله عبارتند از: 1- درک اهمیت اطلاعات و فناوری اطلاعات در زنجیره تأمین، 2- آشنایی با... ادامه درباره فناوری اطلاعات در زنجیره تأمین »

چگونه تغيير سازماني را مديريت و رهبري كنيم؟

در اين مقاله به بحث پيرامون تعريف تغيير سازماني و چگونگي مديريت و رهبري آن مي‌پردازيم، در هر سازماني... ادامه درباره چگونه تغيير سازماني را مديريت و رهبري كنيم؟ »

صفحات: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11